Thursday 2 October 2014

~HO CHI MINH BANDAR YANG MENAKJUBKAN~

Satu kerugian besar jika kita tidak pergi melancong ke Ho Chi Minch,Vietnam..betul-betul,hehe ^_^

hai dan assalamualaikum... this is next entries from me and want to relate my experience in Ho Chi MinhSightseeing in this country is certain holiday that is very attractive my attention in terms of townculture and most interesting is food dish that they give in every restaurant.


Apa tunggu lagi jom baca pengalaman saya semasa di sana...


pertama kali saya sampai di sana, i am so happy bacause bandar Ho Chi Minh sangat lah sibuk. Setahu saya ia juga di kenali sebagai negara perdangangan dan mempunyai tenaga yang kuat tanpa rasa penat lelah. Wow sangat lah teruja dengan semangat dorang. Okay di sini saya nak tunjuk kepada awak semua tempat-tempat menarik dan the best halal restaurants. Hidangan yang mereka sajikan sangat lah menarik perhatian bagi saya di sana, kiranya saya selamat dan kenyang berada di sana,hehe


ini adalah tempat-tempat menarik yang saya lawati antaranya



this is Saigon Notre-Dame Basilica sebuah gereja yang besar dan menarik perhatian pelancong.
this is the old post office in ho chi minh still di gunakan dan masih kukuh
ini pula ho chi minh city hall di mana di buka kepada pelancong untuk melawat.
ini pula adalah rangkaian terowong bawah tanah yang paling besar dari negara-negara lain .
this is mekong river


seronok melihat tempat menarik di sana,jom pula kita ke kedai makan yang halal pula...^_^

the VN.Halal restaurant

Bombay restaurant more food indian

the best restaurant at ho chi minh Halal Saigon

the Shamsudin Halal.Food
shopping famous in ho chi minh...
saigon centre shopping mall
vincom centre shopping mall
cai rang floating market
mekong quilts
antique street 

okay sampai di sini saja yang dapat kongsikan kepada awak semua

writer:Nur Afiqah binti Sazali







No comments:

Post a Comment